Alla inlägg under november 2010

Av Stina Olsson - 23 november 2010 07:52

Märker att jag inte är van vid att vara uppe så här tidigt! Måste nog göra lite kaffe för att klara av att hålla mig vaken:P Är Hundvakt å zebb, en liten valp. Å det är inte det lättaste när man redan har en stor bamse till hund som aldrig kollar vart eller vad han sätter sig på:P Hundarna leker följa john å kattungen springer efter. Det här kommer nog bli en lång dag:P


Lisa ska komma hit idag oxå :) vi ska baka pepparkakor och se på harry potter :)


Nu har vi äntligen kommit till rätta i nya lägenheten, trivs hur bra som helst!  Allt är nästan klart för bäbis, fattas säng och skötbord, men det hinner vi fixa :) är ju "bara" i vecka 38 nu! men jag känner på mig att det är dax snart. (eller så är det bara jag som är så ivrig å vill ha ut han )


Jaha nä men nu blir det å gå å sätta på lite kaffe :) ha det bäst alla :)

Min lilla vovve gillar iaf att det har kommit snö :)  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards