Direktlänk till inlägg 2 december 2012

bra dag

Av Stina Olsson - 2 december 2012 21:03

Dagen har varit helt okej. Först jobb halva dagen. Sen hem och städa lite innan Sarah och Fanny kom på besök:-) försökte julpynta lite oxå men hittar inte mina saker. Måste leta efter dom imorgon. Theo har lite feber och det har även jag och putte. Nu är Jonas och Kenneth här på besök :-) ska väl försöka få Theo att sova lite snart oxå. Sen blir det mys med älsk.

Putte&theo<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina Olsson - 22 februari 2013 22:36

Jag måste bli bättre på att blogga... Känner mig faktiskt lite smått deprimerad, känner mig värdelös som mamma och värdelös som kompis.. Theo bara bits, slås och spottar på folk. Inget jag gör funkar.. Man får ju nästan skämmas när man är bland folk...

.

Av Stina Olsson - 23 januari 2013 08:32

Oj nu var det ett tag sen^^.. Har hunnit med att vara i Stockholm och myst med Annika och linda =) hade en supertrevlig helg =). Lyckades dock blisjuk.. Men det var det värt =) känns som att det händer lite för mycket negativa saker i mitt liv just ...

Av Stina Olsson - 22 december 2012 22:54

Jaha.. Livet går vidare och jag mår faktiskt bättre än vad jag gjort på länge. Fast det går ju lite upp och ner hela tiden. Men det blir bra snart.. För övrigt så älskar jag mina sambosar! Vi har så jävla kul!!! Theodore jag älskar dig! ...

...

Av Stina Olsson - 13 december 2012 10:02

Då har jag pratat med en läkare nu och ska sjukskriva mig. Måste få ordning på mitt liv efter detta fruktansvärda svek.. Kan fortfarande inte fatta vad som har hänt. Så jag är jäkligt glad över att jag har sånna underbara vänner som tar hand om mig o...

Av Stina Olsson - 10 december 2012 12:58

Mitt liv är så jävla upp och ner som det bara går. Hur fan kan man bara lämna en familj på det viset? Jag dör lite för varje dag som går. Kan inte sova eller äta. Lever på kaffe och cigg. Tycker så jävla synd om Theo som frågar efter sin far hela tid...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards