Alla inlägg under augusti 2011

Av Stina Olsson - 30 augusti 2011 10:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

<3

Av Stina Olsson - 29 augusti 2011 12:32

ska snart åka å hämta putte som ska till sjukhuset. sen blir det hem å städa. Ea ska komma förbi senare oxå å dricka lite kaffe :)  Fram tills dess att jag ska åka så ska nog jag å theo ha lite soffmys. nästa vecka börjar jag mitt nya jobb oxå, ska bli spännande. Jag hoppas att det kommer gå bra :) men jag har ju gjort det förr så det borde gå vägen tycker jag :) 



Lycklig!!! Putte<3 Theodore<3  

Av Stina Olsson - 28 augusti 2011 21:11

ja alltid retar det någon vad man skriver, jag ger mig fan på att ni försökt knäcka mitt lösen oxå. men det fixar ni aldrig.  ni är så nyfikna så det är roligt, haha så just därför jag skriver en massa onödiga inlägg. vill ni ha mitt lösen så fråga  :)



Putte Andersson du gör min dag :) Theodore Andersson du är den finaste ungen man kan ha :)

Av Stina Olsson - 28 augusti 2011 20:53

blev tattuerad idag av isa, å jag är grymt nöjd! Det blev skit snyggt! Hon kommer få göra fler. Funderar på att skriva theodore någonstans med vet inte vart.. 


Dagen har vart hur bra som helst. Haft besök här av sådana som faktiskt bryr sig om putte :) bjöd på lite kaffe å fika :)


Nu ska vi kika på lite film å imorgon blir det att städa om theo behagar att vara snäll :)

Av Stina Olsson - 28 augusti 2011 20:53

blev tattuerad idag av isa, å jag är grymt nöjd! Det blev skit snyggt! Hon kommer få göra fler. Funderar på att skriva theodore någonstans med vet inte vart.. 


Dagen har vart hur bra som helst. Haft besök här av sådana som faktiskt bryr sig om putte :) bjöd på lite kaffe å fika :)


Nu ska vi kika på lite film å imorgon blir det att städa om theo behagar att vara snäll :)

Av Stina Olsson - 28 augusti 2011 11:18

idag fyller älsklingen år. det ska vi fira med kaffe å kakor :) Nu snart ska vi åka till isa och hälsa på :) var och köpte en bur igår till nana så nu får vi se om den funkar :) hon måste ju lära sig att vara själv hemma oxå.  Theodore är nu 9 månader, hjälp va tiden går fort!! 


haha skrattretande

Av Stina Olsson - 27 augusti 2011 21:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Stina Olsson - 27 augusti 2011 19:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards