Alla inlägg under mars 2011

Av Stina Olsson - 18 mars 2011 11:05

Då var det en ny dag idag då :) fast ja, vi vaknade ju för typ 4 timmar sen. Hade en mardröm inatt, drömde att jag hörde massa ljud i lägenheten och var helt säker på att jag vaknade på riktigt och kröp närmre putte som sov, sen drömde jag att jag somna om igen och hörde hur någon låste upp våran ytterdörr och gick in, jag riktigt hörde hur personerna la ifrån sig nycklarna och sparkade av sig skorna, då var jag helt säker på att jag var vaken och försökte väcka putte, men när jag väl vaknade på riktigt så insåg jag att jag låg helt svettig på min sida i sängen och att jag bara hade hunnit sova en halvtimme. så då gick jag upp å rökte för att lugna ner mig, medan jag satt å rökte så var jag tvungen att fundera på om jag var vaken eller inte. 


Idag har jag inge speciellt inplanerat, blir nog att städa lite, tvätta lite å en hel massa mys med theodore, Han blir bara större å större. Han är ju snart 4 månader den lilla skiten, tyckte det var nyss han kom till världen. Tiden går så fort, nästan för fort. 


Idag tänkte jag prova på lite zumba, alla säger ju att det ska vara sååååå bra, så då kan jag lika gärna prova på det :) 


nä, nu blir det att gå och kolla om lillskiten sover, å sen se om det finn något att äta :)

just ja,Grattis jonas till uppkörningen :) Nu hoppas vi på teorin :)

 Ha det bäst!   P<3   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards