Alla inlägg den 27 april 2012

Av Stina Olsson - 27 april 2012 20:48

Idag har det inte hänt ett skit faktiskt. Har varit in till mora en sväng å handlat lite. Har spöat putte och michelle på mv2. Jag är fan bäst på att spela!  Just nu sitter jag och väntar på att michelle ska höra av sig så jag och nana kan gå å möta henne :) 

Putte har fått sitt körkort idag också =)


Det är så kul nu när folk börjar höra av sig å fråga om skjuts hela tiden bara för att han har fått körkort. sånna som tidigare bett han dra åt helvete ringer nu och förväntar sig att han ska skjutsa dom. Är dom helt jävla blåsta å tror att han tänker göra det? Det finns idioter till allt =)


Nu ska jag snart skola in mig till mitt sommarjobb också :) ska bli kul att få jobba lite. måste hitta en dagisplats till theo över sommaren, vi kan ju inte direkt lämna han själv hemma... 


Nä nu ska jag hitta på nå skojj, ! 



Putte & Theo<3






























Det kommer aldrig bli som förr det kan jag ju lova. kommer aldrig mer lita på er eller ha samma relation till er igen! hoppas ni är nöjda över er själva!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards